KONIEC Z NOTLAUF`EM????

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • KONIEC Z NOTLAUF`EM????

    A ja jeżdze na SHELL-u Ultra Diesel 5W40. Autko ma 100 tyś. i nic nie bierze od wymiany do wymiany. A jeżdze z gazem w podłodze.
    Myślę że Shell to dobra firma przynajmniej w mojej branży (asfalty) jest liderem.
    Wcześniej przejeździłem Golfem TD ok. 150 tyś na Lotosie Semisyntetyku i silniczek był zupełnie w dobrym stanie przy przebiegu 300 tyś. Wałki, gładź cylindrów super..
    Zamieszczone przez Maicroft
    Najlepsze jak w pewnym ASO Skody wymieniaja olej i z 5l wlewaja 3,5l bo nie chcialo im sie czekac az scieknie caly.
    Tak ja wymieniam sam od kiedy u Groblewskiego w Sopocie spuszczli mi olej na zimnym silniku... A do AHF wchodzi 4,5l. Jeśli leją wam 4l i jest pod górną kreską tzn że 0,5 l zotsało w silniku.

  • #2
    KONIEC Z NOTLAUF`EM????

    Bo tych wszystkich moich bojach z turbinką, wizytach w ASO i u Masters`a , zamiarze regenerowania obecnej, lub wymianie na nową, przejezdzając dzisiaj obok Diagtronika wstąpiłem zobaczyć czy przypadkiem nie ma jakiejś fajnej turbawki do sprzedania.
    ....wystarczyło odrobina WD40 i rozruszać kierownice( bez wykręcania turbiny! ) i po ostrej jeździe trasą katowicką możnabyło odczytać z VAG-a wartości IDEALNE. Żadnego przepompowywania! Wcześniej juz przy 130km/h następował zawsze notlauf. Masters chciał 1200 zł za czyszczenie turbiny. Ja zapłaciłem dziś 100 zł k

    Komentarz

    • jacq
      Ambiente
      S_OCP Member
      • 2004
      • 195

      #3
      To chyba nie jest takie proste w ASO również smarowali i przemywali turbo. Niby było dobrze ale po niewielkim przebiegu błąd się pojawiał ponownie. Efektem była wymiana "pompki"na nową.
      Pozdrawiam.
      OII ambientna sztuka

      Komentarz

      • zeb
        Rider
        S_OCP Member
        • 2004
        • 415

        #4
        taaaaaaa, trochę chyba pospieszyleś sie z tym komentarzem dla Mastersa... :?
        oby banglało jak najdłużej, ale kropla WD40 porządnego czyszczenia nie zastąpi :diabelski_usmiech

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez zeb
          taaaaaaa, trochę chyba pospieszyleś sie z tym komentarzem dla Mastersa... :?
          oby banglało jak najdłużej, ale kropla WD40 porządnego czyszczenia nie zastąpi :diabelski_usmiech

          zaraz zaraz ale ja komentarza Mastersowi nie wystawiałem, podałem tylko kwotę za jaką chciał wyczyścić turbinkę.
          Możliwość komentarza pozostawiłem dla klubowiczów :wink:

          Komentarz

          • Mach
            Rider
            • 2004
            • 349

            #6
            Nie uwazasz chyba ze za 1200zl Marek psiknalby Ci tylko WD40...

            Wydaje mie sie ze nie powinienes porownowyach czegos takiego jak czyszczenie turbiny do psikniecia WD40.

            Zycze Ci zeby to dzialalo jak najdluzej ale zazwyczaj WD40 to po kilku dniach przestaje dzialac :cry:
            A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez Mach
              Nie uwazasz chyba ze za 1200zl Marek psiknalby Ci tylko WD40...

              Wydaje mie sie ze nie powinienes porownowyach czegos takiego jak czyszczenie turbiny do psikniecia WD40.

              Zycze Ci zeby to dzialalo jak najdluzej ale zazwyczaj WD40 to po kilku dniach przestaje dzialac :cry:
              Jestem pewien, że naprawaa dokonana przez Mastersa nie skończyłaby się na samym psiknięciu i z pewnością za taką kasę profesjonalnie podszedłby do tematu...
              Jednakże w diagtroniku stwierdzili, że moja turbina wcale nie była az tak zasyfiona aby od razu ją rozbierać, cięgło ( czy jak tam się to zwie ) które steruje kierownicami chodzi po przesmarowaniu bardzo płynnie w pełnym zakresie.
              Zresztą czas pokaże, wszystko jak to się mówi "wyjdzie w praniu" :wink:

              Komentarz

              Pracuję...